متن آهنگ حتی از علی عبدالمالكی متن آهنگ حتی از علی عبدالمالكی
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

میدونم دوسم نداری ، دیگه پیشم نمیمونی
بذا تا بهت بگم که ، یه چیزایی نمیدونی
تو واسم عزیز جون بودی
توی رگ هام مثل خون بودی
کاش کی با من مهربون بودی
کاش کی با من مهربون بودی

به یاد تو بودم حتی وقتی
تو به یاد من نبودی حتی
وقتی دلمو شکوندی حتی
وقتی رفتیو نموندی
به یاد تو بودم حتی وقتی
تو با غریبه نشستی حتی
وقتی تو نامه نوشتی عاشقه
یه کس دیگه ای هستی

اشک چشمامو ندیدی
رفتی از من دل بریدی
من برای تو میمردم
کاش کی غصه مو میدیدی
تو واسم عزیز جون بودی
توی رگ هام مثل خون بودی
کاش کی با من مهربون بودی
کاش کی با من مهربون بودی



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 40
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 10
|
مجموع امتـــــیاز : 10
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: علــﮯعبدالمالکــﮯ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید

<-CommentGAvator->
sahar در تـــــاریخ : 1390/12/10/3 - - گــــفتــــــﮧ استـــــ :
asheghe ahange ali abdolmalekiyam.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ